بهتری کادوی ولنتاین چی میتونه باشه؟

کادوی ولنتاین همیشه یکی از دغدغه های شیرین برای عاشق هایی که میخان یه کادوی خوب به عشقشون بدن.

ما ۴۰ پیشنهاد برای شما داریم تا بتونید بهتریم کادوی روز ولنتاین رو بخرید و به عشقتون هدیه بدید.

valentin

بهتری کادوی ولنتاین چی میتونه باشه؟

بهترین کادوی ولنتاین

بهترین کادو برای روز ولنتاین

۴۰- شکلات

شکلات همیشه یکی از بهترین ایده‌هایی است که می‌توانید برای روز ولنتاین به آن فکر کنید. زیرا شکلات شیرین است، درست مثل عشق شیرین شما!

۳۹- ساعت مچی با بند چرمی

یک ساعت مچی با بند چرمی، با طراحی کاملا جسورانه و مردانه که چنان حسی از اعتماد به نفس و آرامش به مرد مورد علاقه‌تان عطا کند که فقط بخواهد به زیبایی آن بنگرد، نه میزان زمان سپری شده با شما.

۳۹- خرس عروسکی

گر فقط یک روز مناسب برای دادن خرس عروسکی به زن مورد علاقه‌تان در سال وجود داشته باشد، روز ولنتاین است.
۳۷- گوشواره‌ی قلب با نگین‌های درخشنده
اگر عشق‌تان به شیرینی شکلات است، بهتر است آن را به دوام و ماندگاری یک گوشواره‌ی ارزشمند با نگین‌های درخشنده نیز مزین کنید؛ به خصوص با یک جفت گوشواره‌ی قلبی شکل.

۳۶- فلاسک چای یا قهوه رومیزی

داشتن یکی از این فلاسک های خوب و مقاوم که تا سه لیوان چای یا قهوه گنجایش دارند و بیش از ۷ ساعت آب را تا دمای بالای ۸۰ درجه گرم نگه می دارند هدیه بسیار خوبی به عنوان کادو ولنتاین مردانه است.

۳۵- شمع های معطر

شمع های زیبا و عاشقانه با عطر و بوی به یادماندنی یکی از بهترین هدایای روز ولنتاین هستند.

۳۴- کوله پشتی پیاده روی و کوهنوردی

مردها دو دسته هستند! یا آنهایی که ورزشکارند یا آنهایی که ورزشکارها را دوست دارند! پس آقایی که قرار است این هدیه را از شما بگیرد اگر اهل ورزش و کوهنوردی و پیاده روی باشد که خیلی خوشحال می شود و از این هدیه حسابی استفاده میکند. اگر هم نباشد که همین هدیه برایش یک ژست ورزشکاری به همراه می آورد و احتمالا ۵ شنبه یا جمعه آینده اولین برنامه کوهنوردی در توچال را برنامه ریزی می‌کند!

۳۳- شال ایکات

شال و روسری همیشه به عنوان یکی از بهترین ایده‌های خرید هدیه برای زنان ایرانی به شمار می‌رود؛ ولی در روز ولنتاین، یک شال ایکات (یا دارایی‌بافی) قرمز رنگ، چیز دیگری است.

۳۲- جعبه‌ی موسیقی – مدرن

جعبه‌های خاطره‌انگیز و رویایی قدیمی را که کوک‌شان می‌کردید و برای‌تان آهنگ‌ زیبا و آرامش‌بخشی پخش می‌کردند، یادتان می‌آید؟ ولی این روزها جهان پیشرفت کرده است و می‌توانید در جعبه‌هایی با همان ابعاد، از هزاران موسیقی و امکانات دیگر بهره‌مند شوید. یکی از این جعبه‌های موسیقی قرمز رنگ و عاشقانه را برای زن مورد علاقه‌تان بخرید تا آهنگ‌های خاطره‌انگیز و مشترک‌تان را بارها و بارها به گوش جان‌اش برسانید.

۳۱- سشوار

اگر آن‌قدر به زن مورد علاقه‌تان نزدیک هستید که بدانید در حال حاضر ممکن است برای خشک کردن و حالت دادن گیسوان زیبای‌اش باید با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم کند، پس خرید یک دستگاه سشوار می‌تواند هم مشکلات وی را حل کند، و هم این‌که شما را بیش از پیش در نظرش دوست‌داشتنی‌تر جلوه دهد.

۳۰- مجموعه‌ی کرم‌ها و لوسیون‌های مراقبت از پوست

خانم‌ها همیشه عاشق استفاده از کرم‌ها، لوسیون‌ها، و پمادهایی هستند که پوست‌شان را زیباتر و درخشنده‌تر از همیشه جلوه دهند. در این مورد، سعی کنید از برندهایی خرید کنید که هم محبوب باشند، و هم این‌که در تولید محصولات‌شان از مواد طبیعی استفاده کنند که نه به ارزان‌خری متهم شوید و نه این‌که مجبور باشید پیامدهای تاثیر منفی محصولات شیمیایی را بر پوست زن محبوب‌تان به جان بخرید.

۲۹- ادکلن زنانه

برخی باور دارند عطر جدایی می‌آورد؛ البته شاید آن‌هایی که چنین تجربه‌ای داشته‌اند، یا عطر بی کیفیت و بد بویی خریده‌اند، یا این‌که هنگام اهدای آن، حرف‌های بیجا زده‌اند! خرید یک ادکلن با قیمت متوسط و با سلیقه‌ی فروشنده (اگر خودتان سلیقه‌ی خوبی ندارید) می‌تواند زن مورد علاقه‌تان را بسیار خوشحال کند.

۲۸- کیف پول

معمولا آقایان بدشان نمی‌آید کیف پول‌شان را هر از چند گاهی عوض کنند، به خصوص این‌که،‌ هدیه‌ای از طرف زن مورد علاقه‌شان باشد.

۲۷- ماشین اصلاح صورت

فناوری‌ها و سبک‌های اصلاح صورت هر روز در حال تغییر هستند. آن‌چه امروز فناوری جدیدی تلقی می‌شود، فردا به وسیله‌ای خنده‌دار و بی‌مصرف تبدیل می‌شود. چیزی که آقایان هرگز از دست‌اش خلاصی ندارند، مسئله‌ی اصلاح صورت است. مردها همیشه از چنین هدیه‌هایی استقبال می‌کنند.

۲۶- ساعت مچی زنانه با رنگ طلایی

غالبا خانم‌ها از این‌که ساعت‌شان با رنگ طلایی حلقه یا انگشترشان هماهنگ شود، استقبال می‌کنند (مگر آن‌که به طلا سفید علاقه‌مند باشند!). خرید یک ساعت مچی زیبا، چشم‌نواز، و ظریف با طرحی مدرن هدیه‌ی بسیار مناسبی برای روز ولنتاین به شمار می‌رود.

۲۵- دوربین عکاسی

با این‌که این روز همه‌ی گوشی‌های همراه دارای دوربین‌های نسبتا با کیفیتی هستند، ولی قطعا به پای دوربین‌ها دیجیتال نخواهند رسید، به ویژه اگر از آن دسته دوربین‌هایی باشد که به سرعت پس از عکس گرفتن، آن را چاپ کند و بیرون بدهد.

۲۴- پاور بانک

این روزها گوشی‌های همراه، یک همراه جدید نیز پیدا کرده‌اند. در اقیانوس پر تلاطم دنیای مجازی حتما داشتن یک قایق نجات آماده برای کاربران ضروری است؛ زیرا تمام شدن باتری گوشی برای بسیاری از افراد حسی از غرق‌شدگی به همراه دارد! البته به نظر می‌رسد خانم‌ها از این هدیه بیش‌تر خوش‌شان بیاید!

۲۳- آویز قلب

آویزی به شکل قلب که عبارت، “‌دوست حقیقی دستان‌ات را می‌گیرد، ولی قلب‌ات را لمس می‌کند‌”‌ بر روی آن حک شده باشد، قطعا لبخند را به لبان دوست‌داشتنیِ زن مورد علاقه‌تان حک خواهد کرد.

۲۲- ادکلن مردانه

بدون شک تمام خانم‌ها دوست دارند مرد مورد علاقه‌شان خوشبو باشد، ولی نه آن‌قدر که حس بویایی رقبا را بیش از حد برانگیزد! ولی مطمئن باشید، با خرید یک ادکلن ارزشمند می‌توانید مرد مورد علاقه‌تان را بیش از پیش مال خود کنید.

۲۱- قهوه ساز

قهوه یک نوشیدنی شیک و آرام‌بخش است که میان زنان و مردان به یک اندازه محبوبیت دارد. یک قهوه ساز با کیفیت برای آشپزخانه یا محل کار می‌تواند هدیه‌ی ارزنده‌ای برای زنان و مردان در روز ولنتاین باشد.

۲۰- کراوات قرمز

درست همان‌طور که شال قرمز ایده‌ی بسیار خوبی برای هدیه‌ی روز ولنتاین است، کراوات قرمز نیز ایده‌ی خوبی به عنوان هدیه‌ی روز ولنتاین برای مرد مورد علاقه‌تان به حساب می‌آید؛ مگر این‌که مرد مورد علاقه‌تان یا از کراوات خوش‌اش نیاید، یا از رنگ قرمز.

کادوی ولنتاین چی بخریم؟

۱۹- لوازم آرایش

از رژ لب و لاک ناخن و پنکیک گرفته تا لوازم آرایش چشم؛ این‌ها چیز‌هایی هستند که همیشه زنان را خوشحال می‌کنند؛ البته باید برای خرید این لوازم به عنوان هدیه‌ی روز ولنتاین سلیقه‌ی خاصی به خرج دهید.

۱۸- لباس زیر

نیازی به توضیح نیست،‌ ولی خرید لباس‌های زیر زیبا با طرح‌های عاشقانه و جذاب، چه برای آقا و چه برای خانم، بسیار خوشحال کننده خواهد بود.

۱۷- تبلت یا گوشی همراه

هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند که از داشتن یک گوشی همراه جدید بی‌نهایت خوشحال نمی‌شود. سرعت تغییرات و به‌روز رسانی‌های فناوری‌های گوشی همراه آن‌چنان زیاد است که مدام دل‌تان می‌خواهد گوشی جدیدی داشته باشید؛ بنابراین به نظر می‌رسد، این روزها خرید گوشی همراه کم ریسک‌ترین هدیه‌ای باشد که می‌توان به آن فکر کرد (البته به شرط آن‌که هدیه‌ی شما به‌روزتر از گوشی فعلی خودش باشد!).

۱۶- گل رز

در روز ولنتاین به هیچ عنوان نباید گل رز را فراموش کرد. به جرات می‌توان ادعا کرد، اگر تمام موارد بالا را در یک سمت ترازو بگذارید، یک دسته گل، یا حتی یک شاخه گل می‌تواند با آن‌ها برابری کند. لطیف‌ترین موجود زندگی‌تان را هیچ وقت از لطیف‌ترین محصول طبیعت محروم نکنید.

۱۵- عشق

مناسبت‌ها و روزهای خاص در سال فقط به این درد می‌خورند که یادتان بماند عشق‌تان را به آدم‌ها نشان دهید. به همین خاطر، مهم نیست که هدیه‌تان مخصوص روز ولنتاین باشد یا نه. به آن چیزی فکر کنید که شخص محبوب‌تان به آن نیاز دارد. قطعا اولین چیز،‌ عشق شما است؛ و سپس، بخشی هر چند کوچک از عشق‌تان را در قالب هر آن چه محبوب‌تان به آن نیاز دارد، به وی اهدا کنید.

۱۴- جوراب های پشمی فانتزی یا رنگی

جوراب های رنگی و فانتزی همیشه جذاب ترین انتخاب برای خانم ها در هر سنی است. مخصوصا اگر بتوانید یکی از یان جوراب های پشمی جذاب مخصوص زمستان هم پیدا کنید.

۱۳- جعبه ابزار همه کاره

شاید دادن یک جعبه ابزار همه کاره به مرد مورد علاقه‌تان آن‌چنان رمانتیک و عاشقانه به نظر نرسد، ولی دست‌کم به مردتان حس اعتماد به نفس و مردانگی بیش‌تر می‌بخشد.

۱۲- دسته کنسول بازی های کامپیوتری

خب شاید این هدیه اول شما را عصبانی کند اما باید بدانید که بازی های کامپیوتری بخش جدایی ناپذیر وجود مردان در دنیای امروزی هستند حتی اگر ۵۰ سالشان باشد! پس به یکی از این دسته بازی ها فکر کنید.

۱۱- تی بگ های قلبی

تی بگ های قلبی شکل درست کنید و در ولنتاین امسال از آن ها استفاده کنید. می توانید از چای های محبوب خود یا او مثل چای سیاه یا سبز استفاده کنید. برای شروع، نیاز به فیلتر قهوه یا تی بگ چند بار مصرف، نخ، قیچی، چای، کاغذ رنگی، سوزن، مداد و قاشق چای خوری دارید. این کادوی ولنتاین نه تنها هر روز صبح او را مهمان چای مورد علاقه اش خواهد کرد، بلکه قبل از اینکه روزش را شروع کند و زمانی که لیوان داغ چای را در دست می گیرد او را به یاد شما می اندازد.

۱۰- دفترچه یادداشت مینیاتوری

یک دفترچه یادداشت مینیاتوری برای ولنتاین – اگر عشق شما به نوشتن خاطراتش علاقه دارد، یک دفترچه یادداشت مینیاتوری و کوچک، به عنوان کادوی ولنتاین ایده ای عالی برای او خواهد بود. می توانید آن را با دست های خود درست کنید و با لوازم تزئینی به سلیقه خودتان بیارایید. نکته مهم، کنار هم گذاشتن و چسباندن برگه های کوچک کاغذ و افزودن مقوای طرح دار برای جلد دفترچه است. همچنین می توانید با آویزان کردن یک زنجیر، کادوی ولنتاین خود را به جاکلیدی زیبایی تبدیل کنید. یک ایده عالی دیگر، نوشتن خاطرات مشترک و هدیه دادن دفترچه به اوست. احتمالا با اولین نگاه این موضوع را متوجه نمی شود که این، یک دفترچه کوچک برای نوشتن یادداشت های کوتاه یا یک یادگاری نیست؛ بلکه نشانه زیبایی از داستان عشقی است که بین شما دو نفر وجود دارد.

۹- کاپ کیک های شکلاتی خانگی

چند کاپ کیک قلبی خانگیاین کاپ کیک های شکلاتی قلبی، علاوه بر اینکه خوشمزه هستند، میزان علاقه شما به عشق تان را نیز نشان می دهند.

۸- قاب عکس

قاب عکس دست ساز ،  قاب عکسی درست کنید که مثل آن در فروشگاه ها پیدا نشود. از اسپری رنگ استفاده کنید تا طرحی خاص به قاب بدهید و عکس دونفره مورد علاقه خود را در قاب قرار دهید. این قاب عکس، یک برش قلب بزرگ درون خود دارد که یکی از عزیزترین عکس های دونفره شما را در پس زمینه خود جای داده است.

۷- حکاکی عاشقانه

یک قاب با حکاکی عاشقانه : اگر گلدوزی دوست دارید، می توانید به وسیله حکاکی، نامه عاشقانه خود را تهیه کنید. ساختن این نامه عاشقانه آسان است و می توانید با قاب مورد علاقه خود، آن را قاب کنید. این نامه به جای کاغذ روی چوب های طرح دار نوشته و بعد روی یک مقوا چسبانده می شود. در مورد رنگ های مورد استفاده می توانید یا از رنگ های خنثی مثل سفید و قهوه ای و یا از رنگ های روشن تر بهره ببرید. جا دادن نامه در قاب عکس چیزی نیست که هر کسی انجام داده باشد و این باعث می شود این ایده، ایده ای خلاقانه باشد.

۶- ماگ های نقاشی شده با گچ

۵- لامپ ولنتاینی.

۴- پتوی قلب دار

مدل پتوی قلبدار روز ولنتاین معمولا در بسیاری از نقاط دنیا هوا سرد است پس با هم رفتن زیر پتویی که خود شما آن را با طرح قلب تزئین کرده اید، ایده ی خوبی به نظر می رسد.

۳- لوستری از بادکنک ها

لوستری از بادکنک – لوسترها چیزهای گران قیمتی هستند، بنابراین می توانید لوستر ارزان خود را بسازید. طرح این لوستر شاید با چیزی که تصور می کنید فرق داشته باشد اما هدیه ای خاص خواهد بود که او حتما از آن خوشش می آید. در عین حال آنقدر خوشگل می شود که کاملا با لوسترهای آنچنانی که از بیرون می خرید قابل برابری است. علتش تزئینات کریستال یا لامپ های آن نیست بلکه به خاطر خاطرات ارزشمندی است که به هر بادکنک آویزان کرده اید. برای درست کردن این لوستر به یک کپسول گاز هلیوم، عکس های ۴ در ۶، مقوای ۵ در ۷، روبان پلاستیکی، بادکنک، قیچی، پانچ و نوار چسب دو طرفه نیاز دارید. روبان پلاستیکی ای که به عکس ها وصل می شود و همچنین بادکنک ها زیبایی خاصی به مجموعه ای این ها می دهد.

۲- پازل حروف

پازل حروف – این کادوی ولنتاین خاص را عاشقان پازل حتما باید در نظر بگیرند؛ هدیه ای خاص و منحصر به فرد برای عشق شما. حروف مختلف “دوستت دارم” یا پیغام مورد نظر خودتان را روی ورقه ای طرح دار کنار هم بچینید و آن ها را با فاصله از هم بچسبانید. کار را در یک قاب عکس حجمی قرار دهید تا کادوی ولنتاین مورد نظر آماده شود و بتوانید او را سورپرایز کنید. اگر پیام طولانی تری دارید می توانید از یک جدول استفاده کنید چون تقسیم بندی های روی آن باعث می شود به آسانی فاصله ی کاشی ها را تنظیم کرده و به این ترتیب از لحاظ بصری نظم بیشتری به کار خود ببخشید.

۱- ست کیف و کمربند چرم

ست کیف و کمربند هم یکی از هدایایی است که همسر شما به آن احتیاج دارد اما دقت کنید که کمربند را بر حسب سنشان انتخاب کنید.

اما اگه هنوز نتونستید هدیه مناسبی انتخاب کنید ادامه مطالب رو حتما بخونید

بهترین کادو برای روز ولنتاین


بهترین کادو برای روز ولنتاین چی میتونه باشه؟ تا آخر این مقاله با ما باشید پیشنهادهای جالبی واستون داریم.

بهترین کادو برای روز ولنتاین

                                                         بهترین کادو برای روز ولنتاین

روز والنتاین مصادف با ۲۵ بهمن‌ماه (۱۴ فوریه) در بعضی فرهنگها روز ابراز عشق است.

سابقهٔ تاریخی روز ولنتاین و هدیه روز ولنتاین به جشنی که به افتخار قدیس ولنتاین در کلیساهای کاتولیک برگزار می‌شد، باز می‌گردد.

اگه دوست دارید در این مورد بیشتر بدونید مقاله همه چیز درباره روز ولنتاین رو بخونید.

 

هدیه های ولنتاین :

سالیانه بیش از یک میلیارد کارت تبریک ولنتاین به عنوان هدیه روز ولنتاین در سراسر جهان رد و بدل میگردد که ۸۵ درصد آنها توسط زنان خریداری میشود. ابتدا کارتهای تبریک ولنتاین را هر کس خودش تهیه میکرد اما از سال ۱۸۰۰ کارتهای تبریک ولنتاین تجاری به بازار عرضه گشت. البته این کارتها نیز دست نوشته و دارای نمادهای ولنتاین نقاشی شده بودند. سپس کارتهای تبریک چاپی جایگزین آنها گردید.

سالیانه ۵۰ میلیون گل رز و میلیونها جعبه شکلات در سالروز ولنتاین هدیه داده میشود که اغلب آنها را مردان خریداری میکنند.

هدایای روز ولنتاین شامل

: گل رز و یا دسته گل کوچک، شکلات، کارت تبریک ولنتاین، عطر های ویژه ولنتاین , عروسک، شمع، یک نامه عاشقانه، یک قطعه شعر عاشقانه و یا هدیه کوچک که میتواند با یک جشن کوچولو در یک کافی شاپ همراه باشد.

بهترین کادو برای روز ولنتاین

                                                                  بهترین کادو برای روز ولنتاین

در گذشته دور در ایتالیا و انگلیس رسم بر آن بود که زنان مجرد پیش از طلوع آفتاب روز ولنتاین از خواب برخاسته و لب پنجره اتاق خود می ایستادند تا مردی از مقابل پنجره آنان عبور کند. اعتقاد بر آن بود که با اولین مردی که در آن روز ببینند، ظرف یکسال ازدواج خواهند کرد. شکسپیر نیز در نمایشنامه هملت به این باور اشاره کرده است.

 

بهترین کادو برای روز ولنتاین برای آقایان

خانم ها واسه آقایون چه کادویی بخرن ؟

اول به شما یاد میدیم که بنا به نسبتتون با مرد مورد نظرتون یا میزان صمیمی بودنتون چه نوع هدیه ای می تونید انتخاب کنید. مثلا به نظرم اگه توی سال اول دوستی یا آشنایی با مردی یا پسری هستید خیلی سراغ هدیه های خنده دار و بامزه نرید. هر وقت آنقدر صمیمی شدید که تونستید باهم شوخی کنید می تونید از این هدیه هم استفاده کنید.

بعد از شناخت در مورد کلیت هدیه ایده هامو بهتون میگم.

هدیه برای آقایان به پنج دسته کلی تقسیم میشه.

دسته اول: کادوهای شخصی

اگر می خواید یه روز به یادماندنی و خاطره ساز داشته باشین سعی کنید یک هدیه خاص بدید.

چطوری یه هدیه خاص و شخصی می شه؟

وقتی اسم یا عکس یا تکیه کلام مرد مورد علاقتون روی هدیه باشه اون هدیه تبدیل می شه به یک هدیه خاص.

دسته دوم: هدیه های رمانتیک

هدیه رمانتیک همیشه خوبه و جواب می ده.

هدیه های رمانتیک هدیه های کم هزینه و عاشقانه ای هستند که می تونید به اقایون هدیه بدید. مثلا فرستادن دسته گل به شرکت یا محل کارشون، شکلات و…. در این نوع هدیه ها تزئین کردن و خوشگل بودن بسته بندی خیلی مهمه. یکی از بهترین گزینه ها نقاشی روی شکلاته که میتونید از این لینک یا کلیک روی عکس اقدام به خرید کنید

دسته سوم:: وسایل مورد نیاز آقایان

چیزهایی که مردها لازم دارند ولی شاید فرصت لازم را سلیقه مناسب برای خرید آنها ندارن. هر چی باشه خانم ها سلیقشون بهتر از آقایونه.

دسته چهارم: هدیه های سرگرم کننده

این دسته از کادوها برای همه آقایون نمیتونه جذاب باشه.

قبلش مطمئن بشید که فرد مورد نظر به این نوع هدیه علاقه داره.

مثه وسایل بازی یا وسایل ورزشی و ..

دسته پنجم: هدیه های خنده دار و بامزه

این دسته برای کسایی پیشنهاد میشه که ارتباط نزدیک و صمیمی با طرفشون دارن و رابطه از حالت رسمی و خشک خارج شده.

انواع وسایل شوخی رو میتونید در این دسته بگنجونید.

 

تا اینجا سعی کردیم شما رو با کلیت هدایا آشنا کنیم  که بنا به میزان رابطه و نسبتتون با طرف مقابل (پدر ، شوهر ، نامزد یا دوست پسرتون) چه نوع هدیه ای رو باید انتخاب کنید.حالا ایده های مشخصی بهتون میدم که با خیال راحت بهترین کادو برای روز ولنتاین رو برای طرفتون بگیرید.

بهترین کادو برای روز ولنتاین

                                                               بهترین کادو برای روز ولنتاین

بهترین کادو برای روز ولنتاین چی میتونه باشه؟

ایده شماره یک:

ماشین ریش تراش و وسایل اصلاح صورت.

این میتونه رتبه یک گزینه های بهترین کادو برای روز ولنتاین یک مرد باشه.

ایده شماره دو:

بلوتوث اسپیکر یا اسپیکر قابل حمل یا هدفون
همه مردها عاشق تکنولوژی اند. مخصوصا اگر این تکنولوژی مربوط به موزیک هم باشد.

اسپیکرهای قابل حمل این قابلیت رو دارن که یک صدای با کیفیت و بدون نویز رو برامون پخش کنن و ما رو از شر سیم های اضافی خلاص کنند.

برای کسایی که بودجشون کمه این مورد میتونه بهترین کادو برای روز ولنتاین باشه.

ایده شماره سه:

ست عطر و اسپری

این ایده بسیار عالیه ، چون با هر بودجه ای میتونید این هدیه رو بخرید.

این گزینه برای هر قدرت خریدی میتونه بهترین کادو برای روز ولنتاین.

ایده شماره پنج:

شکلات سورپرایز پرنسلین
شکلات پرنسلین ایده ای شیک و رمانتیکه برای هدیه برای آقایان. همه جای دنیا بهم دیگه شکلات هدیه میدن. شکلات همیشه جواب میده. می تونید این شکلات خوشگل رو برای هرکسی که میخواید بفرستید و غافلگیرش کنید.

ایده شماره شش:

بلیط کنسرت خواننده مورد علاقه یا آلبوم آهنگ های خواننده مورد علاقه

ایده شماره هفت:

عینک
آیا کسی هست که عینک آفتابی دوست نداشته باشه؟

عینک گرونه، وگرنه ایده خوبیه. یه عینک شیک رو با بودجه های مختلف میشه خرید با این تفاوت که عینک های ارزون قطعا استاندارد نیستن ولی توسط بسیاری از مردم استفاده میشن. پیشنهاد من اینه که اگه میخواید عینک بخرید حتما اورجینال بخرید چون عینک های غیر استاندارد به چشم آسیب میزنن.

یه عینک اورجینال میتونه بهترین کادو برای روز ولنتاین یه مرد باشه.

ایده شماره هشت:

لباس ، کیف ، کفش

خرید پوشاک ، کیف و کفش برای آقایونی که وقت خرید کردن ندارن یا از سلیقه خوبی برخوردار نیستند میتونه بهترین کادو برای روز ولنتاین باش.

 

بهترین کادو برای روز ولنتاین برای خانم ها

آقایون واسه خانم های محترمشون چی بخرن ؟

در قسمت بالا گفتیم که کادوها چه تقسیم بندی هایی دارند و خانمها باید به چه چیزهایی دقت کنند.

آقایون هم باید حواسشون باشه بنا به میزان صمیمت و نسبتشون با طرف مقابل کادوی مناسبی رو انتخاب کنن.

نوع دسته بندی ها رو در بالا گفتم و حالا فقط ایده هارو معرفی میکنم

انتخاب برای آقایون یکمی سخت تره چرا که تنوع کادو برای خانم ها خیلی بیشتره.

از زیور آلات گرفته ( که همه خانم ها علاقه بسیار شدید دارند) تا لباس ، دکوری یا عروسک ، بلیط سفر یا بلیط کنسرت مورد علاقه و بسیار چیزهای دیگه که هر دسته طیف عظیمی از کالاها رو دربر میگیره.

ایده شماره یک : زیور آلات

زیورآلات چیزیه که میتونید با هزینه کم یا هزینه بسیار بالا این هدیه رو تقدیم عشقتون کنید. یک ست طلا میتونه یه هدیه فوق العاده باشه البته هزینه بالایی هم داره برای کسایی که بودجه شون کم میتونم پیشنهاد بدم که یه ست بدل شیک انتخاب کنن و به عشقشون هدیه بدن البته میتونن یه شاخه گل هم در کنارش قرار بدن با بسته بندی شیک جذاب میشه.

قطعا زیورآلات میتونه کاندید بهترین کادو برای روز ولنتاین باشه.

ایده شماره دو : لباس و کیف و کفش

این دسته هم امکانه اینو داره که با بودجه کم یا بودجه بسیار زیاد تهیه بشه.

برای کسایی که میخوان خیلی هزینه نکنن پیشنهاد میدم که یه شال مجلسیه شیک هدیه بدن.

کسایی هم که میخان خوب هزینه کنن میتونن یه ست پالتو چرم به همراه کیف و کفش واسه عشقشون کادو بگیرن.

لباس شیک و اورجینال هم میتونه بهترین کادو برای روز ولنتاین باشه.

ایده شماره سه : یک هدیه رومانتیک

میتونید یه تابلو نقاشی بخرید ، یا یک مجسمه یا یک دکوری خاص که یه نشونی از عشق در اون باشه.

ایده شماره چهار : وسایل آشپزخونه

خانم ها عاشقه وسایل شیک تو آشپزخونشون هستن.

این هدیه میتونه سرویس پلاستیک یا وسایل برقی باشه.

اما این دسته برای کادو دادن به همسر گرامی خوبه. و برای کادو دادن به نامزد یا دوست دختر نمیتونه خوب باشه.

شاید وسایل آشپزخونه بهترین کادو برای روز ولنتاین برای همسرتون باشه

ایده شماره پنج : وسایل الکترونیک

کلی وسایل الکتورنیکی هست که میتونید برای ولنتاین به عشقتون هدیه بدید :

هدفون ، پاوربانک ، اسپیکر ، تبلت ، گوشی موبایل و …

ایده شماره شش : عروسک

انواع عروسک های خرس هستن که مناسب روز ولنتاین هستن و بسیاری از آقایون به دوست دختراشون این هدیه رو میدن.

به نظر نمیرسه عروسک خرس بتونه بهترین کادو برای روز ولنتاین باشه ولی میتونه یه هدیه مکمل باشه.

ایده شماره هفت : عطر و ادکلن

یکی از پرطرفدارترین کادوهای روز ولنتاین عطر یا ادکلن هست که با بودجه های مختلف میشه اونو تهیه کرد. بنا به اورجینال یا فیک بودن میتونه از ۱۰ هزار تومان تا بالای یک یا چند میلیون قیمت داشته باشه.

این ایده هم میتونه جز بهترین کادو برای روز ولنتاین قرار بگیره .

یک جسن دونفره در یک کافی شاپ خاص که دکور

 

هدیه های ولنتاین در کشورهای مختلف:

در برخی کشورها برای دادن هدیه ولنتاین ،رسم بر این است که مردان جوان روز ولنتاین لباس به زنان هدیه میدهند. چنانچه زن آن لباس را برای خود نگه دارد نشانه آنست که زن خواهان ازدواج با آن مرد است.

در فرانسه پسران اسم معشوقه خود را روی آستین لباسشان می نوشتند تا به همه بگویند: ازحس من آگاه شوید.

در زمانهای گذشته در ولز چنین مرسوم بود که در سالروز ولنتاین قاشقهای چوبی به یکدیگر هدیه بدهند. روی این قاشقهای چوبی معمولا نقش قلب و کلید و قفل کنده کاری شده بود. معنی این کنده کاریها چنین بود: “تو قلب مرا گشوده ای” یا “کلید دروازه قلب من دست توست.”

اما در ژاپن روز ولنتاین و هدیه دادن به گونه ای دیگر است .

روز ولنتاین این دختران هستند که باید به مردان شکلات هدیه بدهند.

زنان شاغل به اجبار باید به تمام همکاران مرد خود بویژه رییس خود شکلات هدیه بدهند.

اما در روزی موسوم به “روز سفید”(WHITE DAY) که تاریخ آن ۱۴ مارس میباشد مردان برای جبران محبت خانمها به آنها هدیه میدهند. البته اغلب فقط به دوستان دختر خود. هدیه مردان معمولا یک لباس زنانه سفید رنگ است.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.