نقش اجرای سیستم مدیریت منابع انسانی در ارزشیابی عملکرد کارکنان کارخانه سهامی (عام) لبنیات پاستوریزه پاک

این پروژه طراحی سیستم مکنده غلات می باشد که این سیستم غلات را از یک مخزن کشتی یا سیلو جدا کرده و به فاصله ای دیگر انتقال می دهد. در واقع سیستم مکنده در صنایع زیادی کاربرد دارد که کشاورزی یکی از آن موارد می باشد. در واقع با پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی سیستم های مکنده نیز روز به روز پیشرفت می کنند.

سعی بر آن بوده است که ابتدا به بیان تئوریهای یک سیستم مکنده غلات پرداخته شود و با تکیه بر اصول علمی برای یک سیستم مکنده مقدار فشار مکنده و توان کمپرسور و قطر لوله تعیین خواهد شد.

فهرست مندرجات

فصل اول

مقدمه وتاریخچه

۱-۱- مقدمه و تاریخچه

فصل دوم

سیستم های جابجایی پنوماتیکی

۲-۱- مقدمه

۲-۲- انعطاف پذیری سیستم

۲-۳- صنایع و مواد

۲-۴- طریقه انتقال

۲ ۲-۴-۱- فاز رقیق

۲-۴-۲- فاز غلیظ

۲-۴-۳- حرکت با سرعت هوا

۲-۴-۴- نرخ بارگذاری حجمی

فصل سوم

انواع سیستم های انتقال مواد پنوماتیکی

۳-۱- مقدمه

۳-۲- سیستم های بسته

۳-۳- سیستم های باز

۳-۳-۱- سیستم های فشار مثبت

۳-۳-۲- سیستم های فشار منفی

فصل چهارم

انتقال دسته ای

۴-۱- مقدمه

۴-۲- سیستم های نیمه پیوسته

۴-۳- سیستم های ضربانی

فصل پنجم

اهمیت ویژگی های مواد

۵-۱- مقدمه

۵-۲- چسبندگی

۵-۳- قابلیت احتراق

۵-۴- رطوبت

۵-۵- سایش و فرسایش

۵-۶- شکنندگی

۵-۷- نقطه ذوب پایین

۵-۸- پرتوزایی

فصل ششم

اجزاء سیستم

۶-۱- مقدمه

۶-۲- تامین کردن هوا

۶-۲-۱- انواع سیستم های حرکت دهند ی هوا

۶-۲-۱-۱- فن ها

۶-۲-۱-۲- دمنده های احیا کننده

۶-۲-۲- مشخصات سیستم های راه اندازی هوا

۶-۲-۲-۱- دمنده، کمپرسورها

۶-۲-۲-۱-۱- فشار برای کمپرسور

۶-۲-۲-۱-۲- نرخ دبی حجمی جریان

۶-۲-۲-۲- مکنده و پمپ های وکیون

۶-۲-۲-۲-۱- وکیوم (فشار منفی)

۶-۲-۲-۲-۲- نرخ دبی حجمی

۶-۲-۳- قدرت مورد نیاز

۶-۳- خطوط لوله

۶-۳-۱- ضخامت دیواره

۶-۳-۲- جنس لوله ها

۶-۳-۲-۱- بهداشت

۶-۳-۲-۲- لوله های پلاستیکی

۶-۳-۲-۳- سایش سطوح

۶-۳-۳- سطح تمام شده

۶-۳-۴- خمها

فصل هفتم

جریان گاز- جامد

۷-۱- مقدمه

۷-۲- قطر داخلی لوله

۷-۳- فاصله انتقال

۷-۴- فشار قابل دسترسی

۷-۵- سرعت هوای منتقل شد

۷-۶- خصوصیات مواد

فصل هشتم

مشخصات انتقال مواد

۸-۱- مقدمه

۸-۲- سرعت انتقال

۸-۳- نرخ بارگیری یکنواخت

۸-۴- تاثیر قطر داخلی لوله

فصل نهم

شرایط لازم برای هوا

۹-۱- مقدمه

۹-۲- فشار موجود

۹-۳- دبی حجمی

۹-۴- تاثیر سرعت

۹-۵- اثرات تراکم پذیری

۹-۵-۱- سرعت انتقال هوا

۹-۵-۲- تاثیرات مواد

۹-۶- دبی حجمی

۹-۶-۱- ادامه فرمولها

۹-۶-۲- تاثیرقطر داخلی لوله

۹-۶-۳- قانون گاز ایده آل

۹-۶-۴- تاثیرات فشار

۹-۶-۵- تاثیرات سیستم

۹-۷- تعیین سرعت

۹-۷-۱- روابط عملکرد

۹-۸- تاثیرات ارتفاع

۹-۸-۱- فشار اتمسفری

فصل دهم

افت فشار

۱۰-۱- مقدمه

۱۰-۲- افت فشار لوله

۱۰-۲-۱- پارامترهای جریان و ویژگی های آنها

۱۰-۲-۱-۱- سرعت هوا

۱۰-۲-۱-۲- چگالی هوا

۱۰-۲-۱-۳- ویسکوزیته هوا

۱۰-۲-۱-۴- ضریب اصطکاک

۱۰-۲-۲- روابط افت فشار

۱۰-۲-۲-۱- خطوط لوله صاف

۱۰-۲-۲-۲- تاثیرات قطر داخلی لوله

۱۰-۲-۲-۳- خمها

۱۰-۲-۳- تاثیرات دبی هوا

۱۰-۲-۴- تاثیرات طول لوله

۱۰-۲-۵- ترکیب های دیگر خط لوله

۱۰-۲-۶- افت فشار کلی

۱۰-۳- افت فشار مربوط به هوا

فصل یازدهم

طراحی سیستم

۱۱-۱- مقدمه

۱۱-۲- محاسبه سرعت هوای انتخابی با توجه به وزن مخصوص

۱۱-۳- فشار مورد نیاز

۱۱-۴- انتخاب مکنده و توان مورد نیاز

۱۱-۵- انتخاب لوله

۱۱-۶- افت طولی عرضی

۱۱-۶-۱- افت طولی

۱۱-۶-۲- افت موضعی

۱۱-۶-۳- طول معادل

فصل دوازدهم

نتیجه گیری، پیشنهادات

۱۲-۱- مقدمه

۱۲-۲- نتایج

۱۲-۳- بررسی نتایج

۱۲-۴- پیشنهادات

پیوست

منابع

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.