رنگ سال ۹۷ چیه ؟

رنگ سال ۹۷ چیه ؟

چگونگی انتخاب رنگ سال

هر سال بسیاری از مردم در سراسر دنیا لباس ها و وسایل خود را به رنگ سال ست می کنند که شاید شما فکر کنید که مد شدن یک رنگ در هر سال یک اتفاق یا حاصل یک سلیقه عمومی باشد اما باید بدانید که انتخاب رنگ سال برای خود پیچیدگی هایی دارد که هر ساله توسط شرکت پنتون اینرنگ انتخاب می شود.

رنگ سال 97 چیه ؟

رنگ سال ۹۷ چیه ؟

بنفش ، رنگ سال ۲۰۱۸ شد

رنگ سال ۲۰۱۸ از سوی پنتون رنگ بنفش و به عبارت دقیق ۱۸-۳۸۳۸ Ultra Violet انتخاب شده است.

 رنگ بنفش از دید فرنگی‌ها، رنگی سلطنتی به حساب می‌آید.

در زمانهای قدیم بنفش یک رنگ نایاب بود و فقط پادشاهان و افراد خاص می‌توانستند از این رنگ در منازل خویش استفاده کنند این رنگ علاوه بر اینکه حالت معنوی و آرامش را در افراد ایجاد می‌کند، یک رنگ شاد و بشاش است و به همین دلیل اغلب بانوان مسن و دختران جوان طرفدار این رنگ هستند.

این رنگ آرامش دهنده است و قادر است محیط شما را جذاب، هنری و خلاق کند.

 

شرکت پنتون و انتخاب رنگ سال   

شرکت پنتون یا پانتون به معنی همه رنگ ها شرکتی واقع در شهر کارلستات نیو جرسی می باشد. این شرکت به خاطر تعیین غیر رسمی رنگ هر سال شهرت جهانی پیدا کرده است.

پنتون از سال ۲۰۰۰ تا کنون شروع به تعییر رنگ خاصی به عنوان رنگ سال کرده است.

این شرکت همه ساله با همایشی رنگ سال را انتخاب می کند که به سرعت این رنگ مورد توجه طراحان و صاحبان صنایع پوشاک و مد قرار می گیرد.

رنگ بنفش

از سوی دیگر این رنگ نشانه اصالت، خلاقیت، نوآوری؛ اندیشه رؤیایی و آینده‌ بینانه است. رنگ بنفش یکی از رنگ های خوش ترکیبی است که غالبا با بیشتر رنگ های طیف سرد و گرم ست می شود.پرطرفدارترن رنگ‌هایی که می توان با رنگ بنفش آنها را ست کنید رنگ‌هایی مثل: سفید، سبز، نارنجی، آبی ملایم، صورتی و ترکیب رنگ بنفش با تونالیته‌ای از سایر رنگ های بنفش است.

 شرکت پنتون

در سال ۲۰۱۷ شرکت پنتون رنگ سال را رنگ سبزی که ته مایه زرد داشته انتخاب کرد. این رنگ تداعی کننده روز اول بهار و طبیعت زنده است. مدیر اجرایی موسسه پنتون در این رابطه می گوید که رنگ سبز ترکیب شده با زرد ما را به یاد طبیعت می اندازد و احاطه شدن با حس خوب و تازگی به سبک زندگی طبیعت هیجان و احساس خوش سرزندگی را منتقل می سازد. همچنین در سال۲۱۰۷ رنگ سال توسط شرکت بنجامین بنفش شاه پسند معرفی شد.

حیوان سال۹۷ چیه؟

۲۰۰۱:شرکت راه اندازی بخش پنتون TheRightColor
رنگ سال 97 چیه ؟

رنگ سال ۹۷ چیه ؟

تاریخچه شرکت: 

پنتون، شرکت، با دفتر مرکزی شرکت خود را در Carlstadt، نیوجرسی، یک شرکت خصوصی است که در چهار دهه آخر قرن ۲۰ شهرت جهانی ساخته شده است به عنوان یک قدرت در سیستم های رنگ و رنگ. با استفاده از یک کام ۱۷۵۷ رنگ، شرکت توسعه، استاندارد و پیش بینی های رنگ برای مشتریان در سراسر جهان. این برنامه هر دو سیستم رنگ و فن آوری است که صنایع نه تنها برای انتخاب رنگ دقت بلکه قادر به برقراری ارتباط انتخاب از طراحان به تولید کنندگان را به خرده فروشان و از آنجا به مشتریان و کاربران نهایی دیگر. در طول این سالها، شرکت مفهوم سیستم تطبیق پنتون خود را برای استفاده توسط انواع صنایع با نیازهای رنگ حساس، از جمله نساجی، پلاستیک، و تولید کنندگان فن آوری دیجیتال توسعه داده است. تخصص ویژه آن در توسعه ابزار ارتباطی برای صنایع و در استفاده از فن آوری دیجیتال جدید برای پاسخگویی به نیاز های طراحی و تولید حرفه ای است. این شرکت توسط لورنس هربرت، که در سال ۱۹۵۶ پنتون پیوست و از سیستم تطبیق پنتون در اوایل ۱۹۶۰s معرفی کنه.

آوردن تکانه تحت لورنس هربرت در ۱۹۵۰

ظهور پنتون را به عنوان یک نیروی عمده در سیستم مدیریت رنگ شروع نکردند تا زمانی که لورنس هربرت بخشی از این شرکت تبدیل شد. به عنوان یک مرد جوان، او تا به حال علاقه اولیه در چاپ، اما این تمرکز از آموزش و پرورش خود نیست. او با دو بزرگ در زیست شناسی و شیمی از دانشگاه هافسترا فارغ التحصیل شد. طرح او برای رفتن به دانشکده پزشکی، اما در سال ۱۹۵۶ او شروع به کار برای پنتون را به صورت پاره وقت و غیره شیفته با کار خود را که او اوراق ایده خود را از تحصیل خود را به عنوان یک پزشک تبدیل شد.

شرکت کوچک چاپ در Manoochie

در آن لحظه، پنتون فقط یک شرکت کوچک چاپ در Manoochie، نیوجرسی بود. هیچ استاندارد صنعت گسترده و یا لباس به آن برای چاپ رنگ وجود دارد. پرینتر پنتون در ۱۹۵۰s سهام اولیه در حدود ۶۰ رنگدانه های مختلف به کار گرفته و آنها را مورد استفاده قرار ترکیب رنگ جوهر در یک روش ناکارآمد، آزمون و خطا. از طریق دانش خود را از شیمی، هربرت قادر به کاهش سهام از رنگدانه به یک پالت اصلی فقط ۱۲ که از آن طیف گسترده ای از جوهر رنگی می شود مخلوط شده بود.

رنگ سال ۹۷ چیه ؟

تا سال ۱۹۶۲، هربرت بود در حال اجرا از نیمه چاپ از کسب و کار در حالی که صاحبان اصلی این شرکت در ارتقای نمایش تجاری متمرکز شده است. اگر چه تقسیم هربرت سود آور بود، آنان بود، و حتی اگر آنها وجوه از بخش خود را خشک کردن، آنها به زودی زد تا بدهی $ ۵۰،۰۰۰٫ هربرت پس از آن از آنها را ۵۰،۰۰۰ دلار خریداری بخش چاپ، به اندازه کافی برای پرداخت بدهی های خود را. بودجه برای خریداری توسط یک زن که نه تنها قرار داده تا پول اما بدون مطالبه سهام مالی در این شرکت به عنوان وثیقه بود ارائه شد. هویت این نیکوکار هرگز فاش شده است.

 

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.