راهکارهای موفقیت تجاری و هنری

چکیده ای از مندرجات

تامین سرمایه برای وقایع و گرایش های خارجی، تحقق بخشیدن یک تجربه مورد نیاز به وجود آوردن و یا انجام یک تقاضا، تمرکز پیش برندگان داد وستد موجود برای مثال شخصیتهای موفق محصولات و گرایش ها). در واقع تولید کنندگان پویا نمایی در سراسر جهان مجبورند راهکارهای توی بازاریابی دایر کنند تا موفقیت های خود را در بازار جهانی مستحکم سازند و بیشتر و بهتر دیده شوند و پاداش های مالی را که به همراه شهرت می آید، به دست آوردند.

سال هاست که صنعت پویا نمایی در ژاپن یکی از بزرگترین صنایع در جهان است. موفقیت تولیدات از طریق پیوندهای نزدیک با صنعت عظیم چاپ کتابهای نکاهی تضمین می شود که به آنها « مانگا» می گویند فردریک شودت ادعا می کند که: « به طور متوسط در یک هفته در ماه می سال ۱۹۸۱ م بیش از یک صد برنامه پویا نمایی در تلویزیون ژاپن به نمایش در آمده بود.

هر گاه درباره صنعت انیمیشن بحث می شود لازم است دو بخش را در آن مشخص کرده و هر کدام را جداگانه بررسی کنیم:

الف) هنر انیمیشن

ب) انیمیشن به عنوان یکی صنعت و برای تولید انبوه وسرگرمی و در واقع جنبه اقتصادی آن

هسته مرکزی بحثی که درپی این جداسازی پیش خواهد آمد ایجاد نوعی توافق و تعامل مناسب میان این دو مبحث است. زیرا هیچ یک بدون دیگری امکان بروز نخواهد داشت: صنعت سرگرم سازی بدون پیشتوانه قدرتمندی از هنرمندان چیره دست و اندیشمند قادر به تولید سرگرمی های پر طرفدار سود آور نخواهد بود و هنر انیمیشن نیز بدون اینکه از بستر صنعتی مناسب برخوردار باشد قادر به ادامه روند خود نخواهد بود.

پرسش اصلی این است که چگونه می توان به یک صنعت پایدار و بی افت و خیز تولید انیمیشن دست یافت و رسیدن به چنین جایگاهی به چه عواملی بستگی دارد ونیازمند به چه پیش زمینه هایی است و چه موانعی بر سر راه وجود دارد و از همه مهمتر اینکه برای برداشتن این موانع و آماده کردن و هموار کردن این مسیر چه حرکتی باید انجام داد؟ در عرصه تولید انبوه دو عامل اصلی وجود دارد که تولید انیمیشن از این قاعده مستثنی نیست.

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.