تجربیات مدون اموزشی
تکلیف شب مسئله همیشگی دانشآموزان و اولیای آنان
تکالیف شب تعلق به دوران خاصی ندارد، برخی تکالیف شب را مخصوصاً در سطح ابتدایی کاری بیهوده میدانند و تکالیف شب زمانی میتواند وسیلهای برای نزدیک کردن و ایجاد صمیمیت بیشتر بین کودکان و اولیا شود، که اکراه در انجام تکالیف گاه ناشی از جذابیت محیط اطراف بخصوصی بازی با دوستان یا تماشای تلویزیون میباشد و از طرفی شاید اولیا کودکان تصویر مثبتی از کار و فعالیت جدی به او ارائه ندادهاند، در اینصورت چگونه میتوان از کودکی انتظار اشت که از کار کردن لذت ببرد، در حالیکه هرگز چنین الگویی را در اطراف خود ندیده است و هرگز به او نشان ندادهاند که انجام یک کار جدی و حل یک مشکل تا چه حد میتواند لذتبخش باشد و ارزش این را دارد که انسان به خاطر آن لذتهای زودگذر را فرا میکند.
۲- ثبت فعالیتهای برجسته و شاخص که همکار به واسطه آن تشویق شده است
الف- ارائه ۳۱ تألیف به کمیسیون تألیفات و اخذ ۱۸ امتیاز تاکنون
ب- چاپ و انتشار یک کتاب داستان کودکان به نام دختر مهربان و شاهزاده مغرور به تیراژ ۱۰۰۰۰ انتشارات فهمیده
پ- شرکت در همایش زنان و سلامت و بهداشت استان یزد زمستان ۸۲ و چاپ مقاله
ج- دریافت تشویقی به مناسبت مشارکت فعال و ارشمند در پرسش مهر۶ با محوریت عدالت و مهرورزی سال ۸۵
د- اخذ تشویقی هر سال تاکنون به مناسبت مقام معلم
ه- اخذ تشویقی در تاریخ ۲۵/۱/۸۳ به مناسبت شرکت در جشنواره تدریس برتر آموزگاران دوره ابتدایی
و- اخذ تشویقی در تاریخ ۱۵/۱۰/۷۹ به عنوان برگزاری کلاسهای تقویتی برای دانشآموزان محروم بدون دریافت وجه
ز- دریافت تشویقی در تاریخ ۱۴/۱۱/۷۱ جهت شرکت در آزمون مرحله دوم مسابقات علمی معامان استان اصفهان در سال تحصیلی ۷۱-۷۰ و احراز رتبه بالا در شهرستان مبارکه
ح- اخذ تشویقی در سال تحصیلی ۸۵-۸۴ به عنوان عضو انجمن اولیا و مربیان برتر آموزشگاه
و- دریافت تشویقی در تاریخ ۲۰/۲/۸۶ در زمینه تشویق و ترغیب دانشآموزان به حضور فعال در کلاسهای انجمن علمی نوجوانان دورهی ابتدایی ناحیه
ط- اخذ تشویقی در تاریخ ۲۲/۴/۸۹ در خصوص وبلاگهای همکاران و ایجاد به روزرسانی وبلاگ شخصی از طرف رئیس اداره
ظ- شرکت در همایش و فراخوان مقالهنویسی در زمینه قصهگویی در سال ۸۵ کانون پرورش فکری کودکان و چاپ مقاله
۴- کسب مقام دوم سرود همگانی
۳- بیان شیوه و الگوی تدریس در تفهیم مطالب
زنگ انشاء : به عنوان مهارت شروع نوشتن و نگارش در درس انشاء میتوان این روشها را اجرا کرد.