دانلودطرح توجیهی واحداث کارخانه لامپ کم مصرفPDF

دانلودطرح توجیهی واحداث کارخانه لامپ کم مصرفPDF

حجم فایل:۳۵۸کیلوبایت

تعدادصفحه فایل:۲۷صفحه

فرمت فایل:PDF

قیمت فایل:۱۰۰۰تومان

دانلودطرح توجیهی واحداث کارخانه لامپ کم مصرفPDF

۱-خلاصه مدیریتی طرح توجیهی واحداث کارخانه لامپ کم مصرفPDF

دانلودطرح توجیهی واحداث کارخانه لامپ کم مصرفPDF برای احداث کارخانه تولید لامپ کم مصرف( Compact Fluorescent Lamps = CFLs) است.
نیاز به صرفه جوئی در مصرف برق دردنیا و نقش این محصول در کاهش مشکلات زیست محیطی به همراه بازار در حال رشدآن در ایران و جهان، به همراه برنامه های بسیار مفصل سازمان های بین المللی و دولت ها برای تشویق مصرف کنندگان به استفاده از این محصول، نیاز به مطالعه و تاسیس کارخانه مربوط به آن را محسوس می سازد.
اهمیت استراتژیک محصول به همراه نیاز به تامین بازار که در شرایط حاضر بخش عمدهای از آن از طریق واردات تامین می شود، و احتمال فراهم شدن امکان صادرات به کشورهای هم جوار از دیگر موارد توجیه شدن ایجاد کارخانه می باشد.
لازم به ذکر است که تمامی محاسبات انجام گرفته در مطالعات امکان سنجی مقدماتی بر پایه داده های ثانویه و موجود بوده و سودآوری آن نیز با توجه به برآوردهای مقدماتی فروش مورد تایید است .

۲-هدف

هـدف از ایـن طـرح مطالعـات مقدماتــی امکان سنجـی برای احـداث کارخـانه تولیـد لامـپ کـم مصـرف Compact Fluorescent Lamps = CFLs مـیباشـد. مطالعـات امکـان سـنجی مقدماتـی بـر اسـاس داده هـای ثانویه و با امکان خطای ۲۰ درصد برآورد میگردد.
با توجه به اهمیت کاهش مصرف انرژی و تـبعات اقتـصادی و زیـست محیطی آن، این صنعت در جهان و ایران رشد داشته و انتظار می رود تا حد زیادی جایگزین لامپ های معمولی شود.

دانلودطرح توجیهی واحداث کارخانه لامپ کم مصرفPDF

دانلودطرح توجیهی واحداث کارخانه لامپ کم مصرفPDF

۳-ضرورت واهمیت

اهمیت یکی از ویژگی های دنیای امروز، استفاده گسترده از انرژی الکتریکی است . درطول سال های اخیر مصرف برق در بخش های مختلف، رشد چشم گیری داشته بطوریکه نیاز تولید برق در روز اوج مصرف سال جاری از مرز ۳۲ هزار مگاوات گذشت. توسعه در صنعت برق به سرمایه گذاری سنگین و صرف زمان طولانی جهت احداث تاسیسات تولید و انتقال نیازمند است .
برای نمـونه، جهت تامین برق یک لامپ ۱۰۰ وات به حدود ۱۰۰ دلار سرمایه گذاری نیـاز اسـت و درصـورت مهیـا بـودن تمـامـی امکـانـات، ســاخـت یـک نیروگـاه بین ۴ تـا ۸ سـال به طول می انجامد. در کشور ما، بخش عمده سرمایه گذاری مربوط به تامین برق در ساعات اوج مصرف است که همواره از حوالی غروب شروع شده و چند ساعت به طول می انجامد.
بیشترین سهم مصرف برق در ساعات اوج مصرف مربوط به مشترکین خانگی (حدود ۴۷ درصد) و بخش عمدهای از آن مربوط به مولفه روشنایی است و پرمصرف ترین وسیله در این بخش، لامپ های ۱۰۰ وات و۶۰ وات رشتهای معمولی و شمعی میباشند. لامپ های رشته ای در واقع مثل بخاری برقی عمل مینمایند که نور نیز ساطع میکنند.

۴-معرفی محصول

۱-۴-لامپ کم مصرف(CFL)

۲-۴-مواردمصرف وکاربرد(CFL)

۳-۴-اهمیت استرات‍ژیک محصول(CFL)درجهان

۴-۴-استانداردهای(CFL)

۵-۴-کالاهای جایگزین(CFL)

۵-مطالعات مقدماتی بازار

۱-۵-حجم بازاربین المللی وتولیدکنندگان عمده

۲-۵-بازارداخلی ورقبای آن

۳-۵-واحدهای تولیدی داخلی وطرح های دردست اجراء

۴-۵-صادرات وواردات محصول وشرایط آن

۵-۵-بهای محصول

۶-۵-جمع بندی بازار

۶-مشخصات فنی

۱-۶-اجزاءتشکیل دهنده محصول(CFL)

۲-۶-تکنولوژی لامپ های کم مصرف

۳-۶-مواداولیه موردنیازومحل تامین آن

۴-۶-مکان پیشنهادی برای اجراطرح

۵-۶-نیروی انسانی موردنیاز

۶-۶-ماشین الات موردنیاز

۷-۶-حمایت های اقتصادی وبازرگانی موجود

۷-تحلیل مالی واقتصادی

۱-۷-ظرفیت تولیدطرح وسهم ازبازار

۲-۷-برآوردهزینه های ثابت

۳-۷-برآوردهزینه های تولیدی

۴-۷-درآمدها

۵-۷-تحلیل وپیش بینی عملکردمالی

 

دانلودطرح توجیهی واحداث کارخانه لامپ کم مصرفPDF در واقع سندی آماده ارائه می باشد که در آن نحوه برآورد سود و زیان و سرمایه ثابت، سرمایه در گردش ونقطه سر به سر، بازدهی سرمایه، دوره برگشت سرمایه و … بیان خواهد شد.

 

در صورتی که نیاز به جزئیات بیشتر و یا دریافت فهرست مطالب دارید از طریق بخش پشتیبانی و یا ایمیل فروشگاه باما در ارتباط باشید.

 

 

  • قیمت محصول: 1000 تومان
1000 تومان – خرید
محصولات مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!